keskiviikko 31. elokuuta 2016

Rotary edustusta ja muuta...


Nyt on sitte läksiäiset juhlittu ja mutenkin on tultu nähtyä kavereita ja hyvästeltyä niitä.
Koko edellinen viikko meni niin nopeasti, etten voi ees uskoo miten vähä aikaa mä enään oon Suomes. Vielä joku aika sitten se oli 100 päivää ennen lähtöön ja nyt on vaa enään muutama!

Kuitenki koko edellinen viikko oli täynnä ohjelmaa.
Maanantaina kävin Helsingissä kaverin asiakkaana kasvohoidossa. Hyvä tapa alottaa viimeinen kokonainen viikko Suomessa. Ja sitten jälkeen päin käytii kahvillassa juomassa frapit ja vähä kierreltii Helsinkiä.

Tiistaina sitten taas kävin nopeasti Lukiolla katsomassa mun kavereita ja muutenkin moikkaamassa.

Kesiviikko oli sinänsä ihana päivä, et sain vihdoinki nukkua :D Illasta sitten kävin Rotary kokouksessa sanomassa moikka mun klubille ja sain muutaman viirin mukaan. Pääsin myös tapamaan mun tilalle tulleen kanadalaisen vaihtari pojan samana päivänä.

Torstai aamupäivä sitten kului siihen, et kävin mun vanhalla yläasteella moikkaamassa muutamaa kaveria ja mun sen aikaisii lempi opettajia
.
Perjantai sitten kului niin ihanasti, et se oli ns. mun ainoo vapaa päivä. Kuitenkin lähdin kaverin kaa ottamassa kuvia Rotary takilla ja Suomen lipun kanssa :)



 






Kiitos vielä mun tosi hyvälle ystävälle Sannalle, joka lähti mun kaa kuvaamaan näitä kuvia!

Viikonloppu meni sitten siinä et vietettiin mun läksiäisiä. Kavereita, sukulaisia ja muita tuttuja tuli sitten molempina päivinä käymään ja toivotti onnee vaihto vuodelle ja sano mulle hyvästit.
Ruokaa ja herkkuja oli sitten tarjolla vaikka kuinka paljon :D


 



Näille viimeisille päiville sitten jäi jäljelle pakkaus + muita asioita joita ei vielä oo tullu hoidettua :D
Tj2

Hilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti